ONAEA beybitolat tırnaklarım kısa bebeğimden ötürü uzatamıyorum hızlı uzamıyor da kaç hafta kullanabiliyosunuz aiz acaba ?
beybitolat ONAEA 3 hafta kullanıyorum. Benimde tırnaklarım çok hızlı uzadığı için 2 hafta sonrasında kötü durmaya başlıyo artık. O yüzden 3 hafta kullanıp yeniletiyorum. Ama bebeğimden önce daha sık kullanıyodum
beybitolat ONAEA vitamin alıyorum genelde d demir ara ara magnezyum. Bunlar bence baya yarıyo çünkü saçlarımda aşırı hızlı uzuyo. Bide bulaşıkları falan makineye yerleştirirken suyla baya vakit geçiriyorum yani eldiven asla kullanmıyorum bunlar etkiliyo 😊