inci86 Sağlık bakanlığının sürmeli işçi kısmına başvurmuştum.1000 kişi var ve sadece 25 kişi alınacak 😁
femay inci86 çıkar kızzz neden çıkmasın. Ümit her zaman var. Bir bakmışsın ekranda ismini görmüşsün 🌺 hadi inşallah
inci86 cLearQueen Amin diyelim hayırlısı olsun öylesine başvurmuştum bende çocuğum küçük daha çıkarsa naparım bilmiyorum 😁😄
inci86 femay Ay hadi inşaAllah bakalım ama nasıl çalışcam hiç bi fikrim yok yapabilir miyim bilemem 😄😄
inci86 cahillesohbetikestim Amin cnm hadi hayırlısı olsun bakalım.Siz lisans mı yoksa en hanımımısınız başka mesleğiniz var mı 😃
inci86 femay yani kimse başvurmama sıcak bakmadı o işimi yapcan diye ama öylesine başvurduk bakalım hayırlısı 😄
cahillesohbetikestim inci86 iki üniversite bitirdim atanamadık buna da öylesine başvurdum çok istediklerim olmadı bu olsun bari modundayım
inci86 aybarsmom34 sanmıyorum yani çok kişi var ne bilim bi de temizlik görevlisi olarak nası yapcam bilmiyorum başka bi iş bari verseler 😃
femay inci86 valla öyle derler kadroyu alıp memur olunca herkes hayran hayran bakar. O sürede de açıköğretimden iki yıllık bir bölüm okudun mu tamam senin iş kurum içi yükselirsin belki. Bilemezsin önüne nasıl fırsatlar çıkacağını 😍