Deletedmom897 Bebegım yorulsa da yorulmasa da, oglen uyusa da uyumasa da, dis sancısı olsa da olmasa da her ıhtımalde 2 saatte bır uyanıyor gecelerı.Galıba bır seylerı yanlıs yapıyorum cunku en basından berı bu sekılde.Siz de yasadınız mı, tavsıyelerınız varmı🌸