Kızlar hatırlayanlar vardır 2 aydır bebegım bıberon mu mama mı hangisini reddediyor anlamadım denemedık mama biberon kalmadı, gitmedik doktor kalmadı 10 doktor gezdık ama biri bi çözüm sunmadı bulmadı kızım almıyor almıyor bıberonu agzına verınce ya aglıyor, yada basını saga sola cevırıyor yada bıberonu ısırıp oyle beklıyor uyku arası denıyom acık asını saglerce beklıyom yok az az pirinç unu ver dedi doktor bende analamdım nasıl olacak hıc amama almdan pirinç unu ile nasıl beslenecek içine toz mamasından bi ölcek koyuyuruö kı vitamınını alsın barı diom zar zor kasıkla vermeye calısıom arada bı kaç kasık su verıom , nyacam bılmıyom basına gelen oldumu gecmedı bı tırlu