9 aylık bebeğim asla yemek yemiyor çok zayıf bacakları incecik kemikleri sayılıyor resmen. Yatarak bir iki kaşık yiyordu doktor oturtarak ye ciğerine kaçar dedi oturarak iki kaşık yediğini de yemiyor her şey yapıyorum yok yani napcam bilmiyorum benle aynı şey yaşayan var mı ne yapabilirim