kuzeyinannesi06 10. aydan beri iştah şurubu kullanıyoruz doktor önerisi ile tabi. Kanlarında eksikler vardı b12 kullandık, hala demir kullanıyoruz iştah şuruplarını saymıyorum bile 19 aylık hala aynı hala iştahsız hala çok az yer. Kanlarına bakılmadıysa önce kan testi vermekte fayda var, vitamin eksikliği de iştahsızlık yapıyor. Yerine konunca belki sizin bebiş düzelir bizimki ne kullanırsak kullanalım düzelmiyor 🫠 kilosu en alt sınırda maalesef farklı kan testleri de yapıldı onlar normal çıktı bakalım bu ay sonu tekrar kan vereceğiz artık çok sıkıldım çocuğa ilaç vermekten de sıkıldım