17 aylık kızım. 11 aylık yürümeye başladı hep parmak uçlarında yürüyor. Gitmesi gereken tüm alanlara götürdüm doktorlar fiziksel yada nörolojik bir sorun görmüyor ama bir an önce düz basması gerektiğini ileride kas kısalığı yaşayabileceği için fizik tedavi başlattılar. Ama kızım yaptırmadı bunu tabi doktor gördüğü an ağlıyor zaten kaldı ki egzersiz hiç yaptırmaz. Bunun için de fizyoterapist afo başladı bir haftadır kullanıyoruz. Çok üzülüyorum kafamdan çıkmıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı kızlar doktor afoyla düzelir bir iki ay diyor ama ben çok üzülüyorum ne olacak bilmiyorum. Çok huzursuzum iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 😔