Melo4 Ya çok bilgim yok ama bizde şöyle olmuştu sabahları süt ve yulaf yiyordum aynı 2 aylık civarı hem çok kaka yapıyordu hem de mukusluydu huzursuzdu birde, sütü bıraktıktan sonra rahatladı. Daha sonrada mukus geçti ama yine kan yok egzema pişik yok ama karnı gurul gurul her emmede kaka yapma bazen kusma vardı burda post açıp sormuştum laktoz intölernsı olabileceğini söylediler allah razı olsun onlar sayesine bebeğim çok rahatladı relectaz kullandım, doktorlar hep normal normal dedi ama hepsi bıçak gibi geçti karın sesi huzursuzluğu. süt veya süt ürünü tüketiyor musunuz her gün veya et yumurta vb.