rasaeom annesiniz tabiki siz daha iyisini gözlemler bilirsiniz 🌸lakin 2 yaşına getirdiğim , 1 yaşına kadar infatil kolik olan bir kız çocuğum var ( geçti çok şükür ) ona bir rutin oluşturduktan sonra bebeğimin aslında kolik olduğu için yüz üstü yatmasını daha çok sevdiğini bunun onu daha çok rahatlattığını gözlemledim , hali hazırda gaz sancısı olduğu için dümdüz bir zeminde yatak kolltuk beşik neresi olursa çekipte kendini bogma riski olmayan bi yerde yüz üstü yatırıp kafasını yan çevirip poposuna pis pis yaparak uyumasını sağlayın o kadar çok ama o kadar çok rahatladığını göreceksiniz ki bir deneyin olmadı iki olmadı üç , sonunda ne kadar sakinlesitigini göreceksiniz lütfen deneyin ❤️