Kızlar 23 nisandan beri öksürük nöbetleri yaşıyorum ve doktor zatürre teşhisi koydu röntgende 4 kutu antibiyotik bitirdim bugün 5. Kutuyu yazdılar. Artık çok yoruldum uykusuzluktan halsiz düşüyorum sabaha kadar öksürmekten bırakın uyumayı uzanamıyorum bile bildiğiniz öksürük kesici doğal bir yöntem var mı ??