efsacan ben çalışmaya başlayacağım o yüzden verdim suan 22 aylık. Yarım gün gidecek. Açıkçası ben eğitim alsın diye değilde güvenebileceğim bir kuruma vermek istedim zaten eğitimini evde ben fazla fazla veriyorum. Benim evde yaptırdığım şeylerin nerdeyse hiç birini yaptırmıyorlar basit etkinlikler yaptırıyorlar.