Bizde 35+5 günlük doğduk 02.03.2019 da 2600 kg doğdu ama hemen küvete aldın çünkü akciğeri de yırtılma vardı tüp takıldı a Doğumun ertesi gününde sonra yeni doğan sarılığımız oldu atlatamadığı için kan tahlili sonucunda enzim eksikliği hastalığımız olduğunu öğrendik ve bu ömür boyu kalıcı genetik yani hastanede 27 günlük kaldı ama günler çok zordu kabus gibiydi görüş günleri süt sağıp götürmek bebeğimi kucağıma almamak zordu 😥😥şimdi yazıyorsun ama o günleri düşünerek içim hala kötü oluyor şükür RABBİME o günler geçti şimdi Doğum günümüz için geri sayım yapıyoruz🤗🥰