Kızlar kürrajdan 40 gün sonra dün adet oldum. Dün simsiyah kan geldi. Bugün kanamam yine köyü renkli ama peçeteye silince. Pedim dolmadı hiç. Bugün ikinci günüm ama eskisi gibi yoğun bir adet değil daha önce böyle bir şey yaşayan duyan var mı. Böyle olursa yarın yani 3. Gün adetim biter gibi. Eskiden ilk beş gün yogun olurdu toplamda sekiz dokuz sürerdi