efsacan merve211224 ilk iki ay zordu ondan sonra kolaydı fakat emekleme yürüme derkn zorlasmaya başlıyor yeniden 😄
3kedili2bebekli kirmizibalikbeachte evet benim hamileliğim rezildi biraz ya ama yine de özledim düşün şu anki halimi 😂
kirmizibalikbeachte 3kedili2bebekli ya hahahaha cidden benimki de riskli bi hamilelikti o yüzden hemen doğurayım istiyordum. İnsanlarda bunlar en güzel günlerin doğurunca anlarsın diyorlardı. Haklılarmış… Sende bi de iki tane anam anam 😂
3kedili2bebekli kirmizibalikbeachte bak doğurdun oldu mu diye düşünmedin mı kendi kendine 😂 he ya 2 taneler senin kırmızı balık beachte bizim kırmızı balık kizartilip üstünde tepinildi öyle bir hayat işte 😂
kirmizibalikbeachte 3kedili2bebekli ay çok güldüm buna ya hahahahaha olsun be hayat onlarla güzel çok şükür 🙏🏻💓💓
ebru3457 merve211224 bence 9-12 ya o zamanda zor geliyordu ama güzelmiş şimdi 1 yaşı geçti ve her istediğini yaptırma mızmızlanma kendini yerlere atma başladı
meeerve @merve211224 bebekken de güzeldi ama bizi anlaması gülmesiyle şu an ki hali çok tatlı 9 aylık 😍