yildizmom-2023 Seda-lina biizm burdaki bı özel hastanede ucretsizdi ama başka bı özel hastanede ucretliydi
KendiEvimdeDeplasmandayim Seda-lina bizde ücretsiz muayene ettirdik. Ama mesela fototerapi aldı 1gün ona para verdik bazı şeyler ücretli bazı şeyler ücretsiz sanırım
tosca Biz oğlumuzu özel bir fakülte hastanesine götürmüştük , orda öyle dediler ve para almamışlardı ilk 28 gün içerisinde gittiklerimizde 👍
Seda-lina patatess ben 5. Gün götürdüm ücret almadılar doğum paketine dahildi. Simdi 15. Gün yine gideceğim alacaklar mı acaba
beniyiyimanne Evet doğumdan sonra kadın doğum ve çocuk doktoruna gitmiştik ikisine de ücret ödemedik. Doğum paketi değildi.
ozlemzumranisa Bizim dün 1. Ayımızdı kalça ultrasonu için ücret ödedik sadece ondan önceki muayeneler ücretsizdi işitme testide dahil
leyligul Seda-lina 28 gün boyunca benek yeniddoğan sayılır ve özel hastanede olsa beş kuruş para talep edemezler.
Ballikizim99 Ücretsiz devlet ödüyor 28 güne kadar ben öyle biliyorum ben özelde doğum yaptım kontrollerde ğcret ödenedik sarılık geçirdi aynı hastanede 1 gün yattık ödeme falanda yapmadık.
aadennn Seda-lina ilk gittiğinizde ücretsiz sonrakilerde alıyorlar ilk gittiğimizde 50 tl almıştı bizden normalde muayene 1050 tldi
Mery103 Seda-lina ücretsiz ilk 28 gün hatta ikinci kez götürseniz de biz o zaman 15 tl ödemiştik galiba Şuan ne kadardır bilmiyorum
tubic Seda-lina biz doğunca devlete gittik 24 günlüğüz şu an özele gitsek ücret alınır mı dogdugundaki ilk muayene mi ücretsiz yoksa 28 gün içinde her ozeldeki muayene mi