Morkekik bu ti ye alınacak bi şey değil zaten. Bayağı ciddi hızda yayılıyor. 1 kişi hasta olsa çevresinde yüzlerce kişiyi hasta edebilir. Otobüse binse bi kaç kişiye bulaşsa o kişilerin aileleri ne de geçebilir. Bence çok ciddi bir tehditle karşı karşıyayız çünkü insanlarımız toplu alanda ağzını bile kapamıyor öksürürken. Bebekleri şap şap öpüyor. Sürekli sarılıp öpüşüyoruz selamlaşırken. Yaklaşıyor yaklaşmakta olan... Ben avm lere gitmiyorum, olabildiğince tenha saatlerde alışveriş yapmaya çalışıyorum. Dezenfektan sıkıyorum elime. sonumuz hayır olsun