Sibell canm benim oğlum da bugün 4.ay aşısını vuruldu 2.ayda vurulan aşının ikinci dozu aynı şeyleri bugün bende yaşadım sürekli ağladı sonra bacaklarına baktım aşı vurulan yer sertti biraz bebek yağıyla ovdum sertliği geçti biraz daha kendine geldi emzirdim sonunda uyudu 😩sende bak canım bakalım aşı yerine