Hurremsultan1 çok geçmiş olsun 🙏🏻 anlattığınız belirtiler diş çıkma belirtileri. Benim oğlum on ay on günlük, altı tane dişi var yani altı kere tecrübe ettim bu durumu. İki tane daha geliyor ve yaklaşık dört gündür biz de aynı durumdayız. Ateş düşürücü verin mutlaka değiştirerek verin şöyle ki sabah calpol verdiniz diyelim öğlen parol yatarken de dolven verin o şekilde daha etkili oluyor. Bir de diş kulağa vuruyor yani iç kulakta bazen kızarıklık yada enfeksiyon yapıyor bu durum da ancak antibiyotik kullanarak geçiyor. Bunu evde anlamanız imkansız. Biz alt dişlerde yaşamadık ama üst dişler iki seferdir kulağa vurdu ve ikisinde de antibiyotik kullanarak ateşi düşürebildim. Basit bir işlem, illa çocuk doktorunun görmesine bile gerek yok. Aile hekiminiz de bakıp görebilir. Azitro güzel bir antibiyotik biz ikidir onu kullanıyoruz. Korkmayın lütfen içiniz rahat olsun. Tecrübesizlik çok zor , ben de herşeye panik yapıyordum ve bu stres bebeğe de geçiyor. İçinizi ferah tutun, acil şifalar diliyorum 🌸