Hanımlar kızım 15 aylık oldu. Tutunur, kalkar, sıralar, tırmanır, ellerini bırakıp durur ama asla ve asla yürümüyor. Biz ellerinden bırakıp karşısına geçip gel gel yapıyoruz ama onda da hemen yere oturup emekliyor 😂 bu cuma kaçırdım ama bir dahaki cumaya eşikte sallayacağım bir o kaldı 😂 yürümediği halde elimden tutun sürekli yürütün beni diye ağlıyor bir de kendi yürüse de rahatlasa. Önerileriniz var mı şunu şunu dene dedikleriniz?