evremoz bende öyleyim yayla , tarhana , erişte çorbasını seviyor onun dışındakileri sevmez mercimek yediremem bende domatesi de bazen yer çorbasını içmez zeytinyağlı dolmadır vs asla yemiyor görüntüsünü gördü mü bitti halbuki ki tadını bilmiyor bir baksa yese sevecek belki de inatlarını kırmak asıl zor olan sonra diyorlar ısrar etmeyin yemezse yemesin tamam güzel iyi hoş diyorlar da bazen de olmuyor sürekli ısrar sürekli zorlama bazen şunu yersen şunu yapacağım diye karşılıklı alıp vermeye dönüypr muhabbetimiz yanlış biliyorum ama ne yapayım