Herkes içinde bulunduğu dönemi en zor olarak adlandırır, geçmiş zaman unutulduğu için.
Mesela ilkokul çocuğu annesi olan arkadaşım var ona göre en zor dönem ilkokul dönemi. Ama bence alakası yok,8den öğlen 4 e kadar evde bile olmayan, eve gelince kendi kendine yemeğini yiyip tuvaletine gidebilen üstünü giyebilen, uykusu gelince gidip Sabaha kadar kesintisiz uyuyan çocuğun nesi zor olabilir mesela. Ödev yaptırmak mı?
Objektif olarak konuşmak gerekirse bence bebeklik dönemi en zoru, derdini anlatamayan, diş sancısı,gazı, kolik oluşu,yürümesi,tuvalet eğitimi vs dönemler en zor dönemler. 2 yaşından sonra hayat büyük ölçüde kolaylaşıyor bence.