Kızlar lütfen bana yorum yapın bir şeyler deyin konuya giriyorum
Oğlum tüp bebekle oldu 3.5 yaşında tam olarak ama beni çok üzüyor olabildiğince fazla tuvalete giriyor çıkmıyor boş yere bekliyor düzgünce yıkattırma bağırmaya başlar, banyo etsek iyi hos elbise giymeye gelince eziyet eder . Zorla giydirince ağlar , alay eder
Sofrada yemek yedirirken ağzında tutar gec çiğner bazı şeyleri hadi deyince alay edip Güler bende kızarım , kızınca bana terss tepki verir 😞şunu bunu yapma dedikçe inadına yapar on kere güzellikle söylerim inadıma yapar nadir dinler . Dinlemeyince kızıyorum kızınca Naz niyaz ağlaması . Uykudan uyanınca yanına gidiyorum git burdan diyor gidince de gel diye ağlıyro daha fazlası war. Ben nerde yanlıs yapıyorum bilmiyorum beni sevmiyor mu salı günü ameliyat oldum dün eve geldim bu halimle burnumdan getirdi
Ağladım bağırdım böylece dikişlerim ve boğazım ağrıdı ben hastanedeyken aslaa beni sormadı acaba beni sevmiyor nu nerde yanlıs yapıyorum aslaa kötü bir anne değilim , olabildiğince günde 2 3 kes bne çıkarırım akşam babası çıkarır yediği önünde yemediğin arkasında tüp bebekle uğraştım olsnn diye üzülüyorum ben nasıl davranmalıyım söyleyin yaa 😞😞