binnur37 Beyninizikullanmakucretsizdir şekeri iyice eritmen lazım renginin dönmesi lazım koyu olsun sonra açılıyor
Beyninizikullanmakucretsizdir binnur37 geçen kardeşim de yapmıştı rengi çok güzeldi. O da aynısını söyledi, en kısık ateşe alıp 10 dakika boyunca bekle daha güzel oluyor dedi.
binnur37 Beyninizikullanmakucretsizdir evet birde geniş tencerede yapmak lazım şeker ne kadar ince yayılırsa okadar iyi oluyor ..