imaddesi Allah’ını seven üzerime ankastre fırın önerisi atsın 🥲😅 çok büyük bir bütçe ayıramayacağım, fiyat performans ürünü memnun olduğunuz fırın markalarını yazar mısınız.?🥹
imaddesi imaddesi internette en uygun fiyatlı Kumtel var. Fakat bozulan fırınım da Kumtel. O yüzden yine uygun ama performanslı bir fırın araştırmak istiyorum. Bulamazsan mecbur gene Kumtel 🥲
yildizmom-2023 imaddesi benim beyaz esyalarim Profilo firinimdanda memnunum şimdiye kadar herşeyi denedim
serapozbkr imaddesi Ben Uğur un fırınını kullanıyorum. Airfryer özelliği de bulunuyor, ben çok severek kullanıyorum.
balkizlar imaddesi ben Arçelik kullanıyorum çok memnunum.. kumtel almaktansa biraz zorlayıp iyi bir şey almak lazım yoksa yine bozuluyor aynı mantık
imaddesi serapozbkr aa çok iyiymiş fiyatı da uygun teşekkür ederim araştıracağım. Linki kaldırın yalnız uyarı yiyorsunuz sonra ben yedim birkaç kere 🥲 aşağıdaki üç noktaya basarak yorumu düzenleyebilirsiniz
imaddesi balkizlar evet ben de aynı fikirdeyim. 4,5 yıl kullandım pişirmesi falan da iyiydi yalan yok. Ama farklı markadan yana gönlüm. Modeli ne sizin fırının
Betulsark Ben Arçelik kullanıyorum çokta memnunum bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar buharlı pişirme özelliği var bizim aile hep Arçelik kullanıyor teyzemin ki 15 yıllık hala kullanıyor insallah banada öyle nasip olur gorumcemde Profilo’dan almıştı bütün beyaz eşyalarını
balkizlar imaddesi bilmiyorum ki ankastre set olarak almıştık beyaz camlı ocağı.. ocağından hiç memnun değilim ama
Betulsark imaddesi AFC 341 G bunun eski modeli tanı ben 2020’de almıştım hatta şu an airfry ve buhar özellikli bi firinj var diye biliyorum
hazale966 imaddesi bosch kullanıyorum herşeyi de pişiriyorum. Benim için en önemlisi alt üst güzelll pişirmesi. Ve gayet güzdl pişiriyo