Çok teşekkür ederim önerileriniz için. O zaman bir de şunu ekleyeyim genel olarak zaten ayda iki kere falan köye tarlaya tapana gidiyoruz :)) köyümüz yakın bir de ankarada bahçemiz de var. Yani gittiğime pişman olmak istemiyorum hem çocuklar hem kendim eğlenmek istiyorum. Çünkü eşim yarından sonra daha sıkı çalışacak bir daha böyle bir fırsatımız olur mu bilemiyorum.