Kızlar oğlum 2 yaşında dün gece bir kere kustu. İshali çok yok ama karnı ağrıyor belli. 2 kere yaptı. Aşırı halsiz. Sürekli uyumak istiyor. Daha öncede böyle oldu doktor sadece bağışıklık güçlendirici bişiler verdi. İshal kesici falan vermedi. Eşim gece gelcek acile gitcez ama sizede sormak istedim önerebileceğiniz bir ilaç falan var mı acaba