Zuleyhadere benim de seninki gibiydi zaten ne zaman hamile kalındığımız belli olmuyor adet tarihimize göre belli olduğundan hemen kese bile oluşmayabiliyor. Ben de kalp atışını gördüm gibi aslında var gibi ama emin olamadım haftaya tekrar bakalım Kaan idrar falan bakmamız da gerekiyor bir yapılması gereken tahlillerini yapalım dedi işte doktor randevu arıyorum ben de bulamıyorum bu hafta içi