Dün yatakta boynum kaşındı elimi attım küçük bir şişlik farkettim diğer tarafta yok tam çenemin altı belli olmuyor iyice dokununca anca ele geliyor ve yine Google sorma hatasında bulundum çok kötü şeyler yazıyor. Lenf bezi olmasi için enfeksiyon geçirmem lazım ama en sonra 2 ay önce hasta oldum dişim de çürük var acaba o mu yaptı bilmiyorum yada başka birsey mi ? Zihnimde kendimi öldürüp mezara koyuyorum çocuklarım arkada kaldi diye üzülüyorum deliriyorum galiba 🤦♀️ Randevu da yok sabahtan beri bakıyorum