ilknrysmn Benim kızım 1yas 3 aylık boyu 76 cm sizin bebisler kaç santim birde boy uzaması için yedirdiğiniz ekstra birşeyler var mı ben tahin ya da tahin sütü vermeyi düşünüyorum kullanan var mı
glcnylmzeskin ilknrysmn oğlum 3 ay 20 günlük 3 ay kontrolünde 62 cmdi bizim boyumuz uzun değil anne baba olarak ama dedeler ve amcası uzun
cikolataliekmek ilknrysmn oğlum 14 aylık 3 gün önce 75 cm çıktı doktor normal dedi. Bende hergun tahin veriyorum sırf boy icin
nrmnnn nkygsz aynen bizimde hemen hemene aynı 6 aylıkken 71 di şimdi bilmiyorum gitmedik daha 7 aylık oldu
ilknrysmn momas kızımın boyu yaşıtlarına göre kısa gibi geliyor bana persentil tablosundan hesapladım yüz bebekten 81′inden kısa görünüyor 😢
Perii0 momas benim oğlum 9 aylıkken 73 cm di bana kısa olacak diyip duruyodu bi kaç kişi çok sinir olmuştum onlara babasının boyu 1.80 benim 1.60
ilknrysmn glcnylmzeskin bizom boylariz normal dayıları halalarimiz uzun bilmiyorum artık genetik etkiler mi
maygirl ilknrysmn gentik kadar beslenme sekli cok etken.ve gece uykusu aksam 22 en gec.argiwit focus boy ve keikler icn etkili doktra danisin gerekli gorurse soyler.ama 76 cm normal 1 yas icin.olablir yani
ilknrysmn maygirl hesaplamalara göre kısa çıkıyor 100 bebekten 81′inden kısa 19bebekten uzun bu da ciddi bı fark yani
kirazmevsimi_ ilknrysmn 16 aylık erkek. 84 cm. Her gün tahin vs yiyor ama etki edermi bilmiyorum bence boy genetik bir durum.