Bugün haber sayfasında kaynanası yüzünden intihar eden ve mektup bırakan kadının yazdıklarını okudum. O kadar kalbi kırılmış ve eşinin ona hakaret ettiğini sürekli annesini tuttuğunu yalnız bırakıldığını ve sabah erken kalkamadığı için kaynanasından duyduğu azarları dile getirmiş ölmeden önce yazıya dökmüş… =(
Allahım ne olur bizleri iyi insanlarla karşılaştır
Ve bu kardeşimize cennetinde yer ayır=(
Bu dünya hassas kalpler için cehennem
Bir kez daha anladım
Keşke ölmeden önce onu duyan biri olsaydı ve şuan keşke aramızda olsaydı…