Merhaba , uygulamada bebeğe dair kaç aylık olduğu yazıyor örneğin 3 ay 21 günlük gibi bunun yerine haftasını da görsek çok daha iyi olmaz mı ? Benim bebeğim 15 haftalık ya da 16 tam kestiremiyorum atak haftasını da takip edemiyorum hafta bilgisini net öğrenemediğim için aradım gezindim uygulama içi öyle bi haftasının takip edildiği kısım yok bence olsa çok güzel olmaz mı ? hatta altında da atak haftasıyla ilgili bilgiler ve takibi