Bugün kızımı hastaneye götürüp kan tahlili yaptırdık D vitamini ve ferritini çok düşük çıktı. D vitaminin kullandığımız halde böyle oldu. Henüz doktorla görüşme şansımız olmadı biraz tedirginim. Aynı durumu yaşayan oldumu ne gibi bir yol izlediniz takviye mi aldınız sonradan düzeldimi