Kizlar çok sinirlerm bozuk ya ben kendimi bildim bileli cocuklgmdan beri kiloluyum hamile kalmadan once guzel kilo verdm hamile kaldm hemn ikiz dogum yaptm falan emzirirken bida kilo aldm 6 ay once diyetsyene gittm 15 kilo kadar vermistim gecen bayramda annmde kaldm o ara bozuldu diyet suan yiyip iciyorum ve kilo aldm cok sinirlerm bozuk dolabıma baktm kıyafetlerm dar geliyo giyebilecegm biseym yok suan kıyafette alamam durumum musait degl ama zaten bi parca kıayfetle çozulmez isim toplu alsveris yapmam lazm nezamn yaparm bilmiyorum maddi durumum musait olursa artk siz nereden alsveris yapyosunuz büyük beden hanmlar (48-50-52)bedenlerden bahsedyorum uyguna nerelerden alyosunuz ben şmdiden bakıyim