beyzzsenturkk_ nisagokce 6. ayından beri az da olsa koyuyorum anam babam usulü gittiğim için abartmadan herşeyi koyuyorum su an 28 aylık
hndathn nisagokce tuzsuz ve sekersıze zaten alışık olduğu için 1.5 2 yaşa kadar falan öyle devam ettim hoş gercı benım normalimde tuzsuzdur az kullanırız
starwomen nisagokce Ben normalde de az tuzlu yediğim için yemekleri öyle yapıyorum eşim kendi tabağına tuz ekler ama ben kızıma eklemiyorum 1 yaştan sonra yemeye başladı onu da
Themom_ nisagokce 16 aylıkken atmaya başladım kaya tuzu şu anda 24 aylık biz ne yersek aynısından yiyor tabi acı, karabiber ve yağlı olmayan yemeklerden. Reflüsü var. 1 yaşından önce tuz ve şeker yasak
Hry-ayhn26 1 yasindan önce şeker ve tuzu önermedi doktorumuz 1 yaşından itibaren kullandım şuan 1.5 yaşında bizimkilerden yiyo
nisagokce Hry-ayhn26 21 aylık olduk ama ben halen olabildiğince tuzsuz yediriyorum , eşim bazen çocuk nasıl yesin bunu tadsiz diye söylüyor ama çoğu yemeğe tuz atmıyorum
Hry-ayhn26 nisagokce ben veriyorum sorun vb yasamadik tercih meselesi ama yavaş yavaş tuz tadını da alması gerekiyor bence
damlaozzz nisagokce 10 aylık olucaz neredeyse evde yemekleri tuzsuz yapıyorum oğlumda yesin diye doktor bize 1 yaşından sonra azar azar atabilirsin dedi
3kedili2bebekli nisagokce doktor önerisiyle 1 yaştan sonra evde ne pisiyorsa tuz salça vs demeden başladık