adasmummy Kızlar bebek yan taşıyıcılar var ya hani yan çanta gibi onlardan kullanan var mı? Varsa memnun musunuz?
organikirmik adasmummy Ben de bugün yabancı bir youtuber videosunda gördüm, onun kullandığı model bizim ülkemizde 4.000 TL 😅 sling gibi olanları düşünüyorum ben de ne kadar kullanışlı bilmiyorum ama
adasmummy organikirmik 4000 de çokmuş ya 😂 umarhea diye bi marka gördüm yorumlar güzel yani kullanışlı mı bilmiyorum benim kız kanguruda durumuyo da aklıma o geldi yandan çanta gibi takarım gezeriz diye 😂