Bebeğim 4 ay 4 günlük hem anne sütü hem mama alan bir bebekti emmeyi de hep çok seviyordu ama yaklaşık 3 haftadır zorla emziriyorum uyanıkken asla emmiyor ağzında tutuyor emzik gibi yapıyor ama çekmiyor eds yöntemi denedin kabul etmedi mamayı da uyanıkken almıyor sadece uykuya geçerken o da normalde içtiğinin altına düştü 120-150 yle anca doyan çocuk şimdi 90 ı zor bitiriyor genel olarak huzursuzluğu yok gelişimi de iyi bu ay 650 gram almış ama uyurken beslemekten yoruldum 4. Ay atağı erken gelmiştir belki geçer dedim ama yok olmuyor artık sinir krizi geçirme aşamasına geliyorum psikolojim bozuldu ağzında meme ya da biberon aç olduğunu biliyorum ama içmiyor gülüyor zorlarsam ağlıyor bunu yaşayan çözüm yolu önerecek olan var mı?