Audrey_ imaddesi 5 ay 15 günlük dediğiniz gibi yaptım aslında içiyordu biberon sanmıştı ama malesef ben kapağı tam kapatamamışım o yüzden üstüne dökülünce vazgeçti içmekten şimdi öyle içmiyor benim hatam 🤦🏼♀️
imaddesi Audrey_ bir iki hafta ara verin unutsun. Pipetini iyi taktığınız zaman tekrar deneyin. Suluk gerçekten çok iyi asla sızdırma ve koku yapmıyor
Audrey_ imaddesi Evet suluk gerçekten güzel bildiğiniz üzere geldiği gibi biten bir suluk birkaç ay da almak için bekledim içmesini istiyorum o yüzden 🥹
Audrey_ CheriBlossom Ne güzelll çok sevindim sizin adınıza pipetle vermeyi denemedim onu da deneyeyim evet ben de fark ettim çekince hemen gelmiyor zor geliyor biraz pipetle öğrenirse belki kendiliğinden içer çok teşekkür ederim ☺️
gmz10 Audrey_ Ben de denediğimde içememişti bir süre 7-8 ay civarı içmeye başladı. Biraz biraz denemiştim ama evde philips alıştırma bardağı vardı hep ondan içiyordu. Bir gün dışardayken vereyim dedim munchkini içmeye başladı 😅
mamalika Audrey_ alıştırma bardağı deneyebilirsiniz. Ben hiç pipetli denemedim. Alıştırma bardağından lıkır lıkır içiyor
mhtpdrmz Audrey_ alıştırma bardagı kullanın daha pipet kullanması zor. Benim kızımda yarın 5 aylık oluyo alıştırma bardapı aldım ek gıda döneminde başlatcam suya oğlumda da alultırma bardagı kullanmıstım bayag bi süre