gklmerve Dorukmommss biz geçen hafta vurdurduk sadece 1 gün 37.7lere kadar ateş gördük biraz da huzursuzdu geçti ☺️
urasnannesi Dorukmommss 4. Ay asisinda ateş yapmıştı diğer aşılarda değil ama siz ağrı kesici kullanın yinede bir çay kaşığı
durubebek_ Dorukmommss bizim de aşı tarihi geldi ama gitmedim ya burun akıntısı var biraz Öncekilerde ateş olmadı ama biraz korkuyorum çok fazla aşı ya bir seferdr bir sürü
beniyiyimanne Dorukmommss 2. ay iğne 3 tane fakat içeriğinde 5 farklı aşı var. 4. Ayda 2 iğne fakat 4 farklı ilaç o yüzden karma deniliyor. T.C. Sağlık bakanlığı Ulusal Çocukluk Dönemi Aşılama takviminden de yararlanarak inceleyebilirsiniz.
durubebek_ Dorukmommss yinede çok geliyor bana içeriği fazla 2. Ay da aynı yine çok ikiside bir anda o kadar fazla olması beni korkutuyor aşı olmayan aylara yayılsa ne olur sanki neyse umarım bu kez de sorunsuz atlatırız
ozge_oo Perşembe günü aşı olduk ateş 39.4 e kadar çıktı fitil kullandım. Bu aşı ateş yapar demişti hemşiremiz.