anksiyetikanne Kızlar selam oğlumun göbek deliğinde akıntı farkettik bugün kanamamı anlayamadım. Yaşayan var mı normal mi bu durum 5 ay 11 günlük doktora götürmeli miyiz ? 
nilozka anksiyetikanne doğum sonrası k vitamini yaptırdınız mı? Benim bebeğiminde akıntı ve kanaması olmuştu. Önce k vitaminini tekrarlayıp devam edince orayı yakmıştı doktorumuz. Sonra geçti ama bunun için 5 ayda büyük geldi
anksiyetikanne nilozka ekstra bir şey yaptırmadık eğer k vitamini vuruyorlarsa normalde bizimde olmuştur ama 5,5 aylık oldu şuan normal olmadığını düşündüm
nilozka anksiyetikanne hemen doğum sonrası vuruyolar. Karnenizde vardır mutlaka. Doktorunuza bi sorun isterseniz. Yakma işlemini size de uygulayabilirler