Ben yaşadım aynı 7 aylıktı ve fışkırarak kustu yumurta sarısı sonrası. Tadım aşamasındaydık az vermiştim aslında ama çok korktum. Doktora gittim 1 ay sonra tekrar dene demiişti. Sonra bişi olmadı. Ağır gelmiş olabilir kusmalar devam etmezse biriey olacağını düşünüyorum. Benimkinin devam etmişti gitmiştim doktora ama birşey cıkmadı. Evet sadece emzirebilirsin. Ben bide yoğurt vermiştim kusmalardan sonra sadece onu yemişti