İyi günler hanımlar adetim 5 gün kala kahverengi akinti geldi peçeteye veya ic çamaşırına ,dün erken gebelik testi aldım pozitif çıktı bugün kan verdim negatif çıktı. Hiç başıma böyle birbsey gelmedi 3 boyunca lekelerin simdinise bir şey yok adetim 2 gün var.tum gebelik belirtilerini yaşıyorum ama dunku test kafamı karıştırdı. Benim gibi başına gelen var mi