dfneduruu Sabah aşılarımızı olduk öğlen ağrısı başladı ağlıyor ve memeyi almıyor nasıl aldırabılirim sakin kalsa dahi almıyor her pozisyonu denedim calpol versem mı şiödilik ateş yok
ada00 dfneduruu doktor veya ebe söylemedi mi huzursuz olursa çok ağlarsa calpol ver diye ağrısı vardir
1prensh dfneduruu ağrısı vardır canım 1 çay kaşığı calpol ver bana ebe 2.ay aşısında söylemişti rahatlar emer ağrısı olduğundan emmek istemiyordur
hndathn dfneduruu 24 saat etmemişti oğlum. Bana bakınca dudağını büzüp ağlıyordu sankı sen yaptın canımı bılerek acıttın der gıbı ay ilk annelık hallerıyle ne ağlamıştım oğlum küstü bana emmeyecek bır daha dıye☺neysekı ertesı gün düzene girmişti emmesı
aykaka Merhaba benim bebeğim de 2 ay aşılarını olduğunda öyle oldu 3 günde geçti umarım sizin daha çabuk geçer