Merhaba sevgili anneler 28 aylık bir oğlum var. Artık tuvalet alışkanlığı kazansın istiyorum. Tuvalete gidileceğini biliyor ama bak çis yapıyorum diye bezini gösteriyor gidelim dediğimde bazen gidiyor bende yapmış olmasına rağmen öğrensin diye götürüyorum ama öyle bekliyor yapıyormuş gibi davranıyor 😄 tecrübelerinizi anlatır mısınız nasıl bir yol izlemeliyim? Tam olarak hazır olduğunun sinyali nedir aslında bu önemli olan nokta ? Siz neler yaptınız bu süreçte 😊