TwinsAndBeren memm097 kabız olduğunu nereden biliyorsunuz katı mı yapıyor uzun süredir yapmadığı için mi kabız zannediyorsunuz ?
seyma51 Eğer kakası keçi pisliği gibi tane taneyse ya da çok katıysa kabız deniyor. Bi kaç gün yapmaması kabız anlamına gelmez. 25 günlükse eğer gaz sancıları başlamış olabilir. Doktora götürüp en uygun probiyotiği isteyin
seyma51 omeri bebekten bebeğe değişiyor bizimki 9 buçuk aylık kabızlık için hâlâ kullanıyoruz ama genelde gaz sorunları 4. Ayda azalıyor