Aybukem17 Van gölüne sıfır oturuyorum burda yerleşim Van gölü etrafında evler çarşısı küçük
Sessiz sakin bir ilçe ben 3 yıldır burdayım eşim 5,5 yıldır
Sosyal aktivite de az var diğer ilçeler iller yakın ama hafta sonu kaçamak yapılıyor
kafe vs var ailenizle kafa dinliceniz için sahil kenarında sosyal aktivite yapabilirsiniz
Küçük avmsi var hastane var ,market vs çok
Yazları çok güzel oluyor, biz sevdik gitmek istemiyoruz insanı biraz paracı ama yerlisi çok iyi
Ev kiraları 15k üstü şuan sanırım yerine manzarasına göre değişiyor
Biz gitmek istemiyoruz inşallah da kalırız
Doğuda görev yapılacak en güzel yer
Malazgirt savaşı gerçekleşti için tarihi dokusu olan bir ilçe ve c.başkanı külliyesi vs dahi var ilçe çarkı eğlenceleri var malazgirt savaşı kutlamaları oluyor konserle vs oluyor doğuda güzel bir ilçe