9 Aydan beri ısırıyordu oğlum. Sonra ara verdi , ben çalışmaya başladım şiddetle geri geldi ısırma davranışı. Tekrar izne çıktım oğlumun psikolojisi bozulmasın diye. Ama hala devam ediyor. Meme çok kötü durumda. Açık yara oldu. 😥 ben çekiyorum ağzından ağlama krizine giriyor. Isırdığında tepki vermeyin diyorlar , denedim. Ama yok !! Çok mutsuzum. Oğlum emmeye devam etsin istiyorum ama 2 gündür o da isteksiz memeye karşı . Böyle bişey yaşayan var mı?? Nasıl baş ettiniz ??