11 aylık olucak kızım. Ben ve babası dışındakilere gitmeyen, huysuz, çabuk sıkılan kısacası zor bir bebek. Bu yüzden kalabalık misafirliklere filan gidemiyorum.
Ama bazen ailelerimiz filan kalabalık şekilde toplanıyorlar mesela, eşim gitse de ben bebeğimle evde kalıyorum. Çünkü dediğim gibi kızım hem durmuyor hem de ailede çok yaramazlık yapan çocukların gürültüsü falan oluyor kızım daha da mızmızlanıyor.
Ama bazen herkes toplanınca ben gidemeyince biraz içim buruk oluyor. Kendimi yalnız hissediyorum..
Üzülüyorum, modum düşüyor..
Sizde de oluyor mu benzer hisler ?