cansucaz Kızlar merhaba, oğluma rp2 başladım henüz randevu bulamadığımızdan rapor alamadık. Elinde fazla olan varsa gönderebilir mi acaba? Kars’ta yaşıyorum bu arada.
cansucaz cansucaz arkadaşlar hala mama arayışındayım. Henüz kimse göndermedi. Belki gönderecek olanlar da müsait değillerdir o yüzden elinde olan ve müsait olan varsa gönderebilirse çok sevineceğim. Bi haftada bitiyor mamamız maalesef:/
ymnylmz cansucaz canım bende var benimde oğlum yemiyor benimde durumum yok eşim cezaevinde bende onu satıp çocuğumun yediği mamadan almayı düşünüyorum eğer istersen uygun fiyatla verebilirim 35 40 tane var elimde