Merhaba kızlar bezi bırakma sürecimiz cok zor oldu ama bıraktık artık çok şükür söylüyor 3 buçuk yaşında bıraktı 😫 gerçekten bırakmayan bırakmıyo perişan oldum bu süreçte allah herkesin yardımcısı olsun ama geceleri hala kaçırıyo bezlemiyorum ıslattıgı zaman değiştiriyorum ne yapabılırım gece kaldırmak da ıstemıyorum bazen tutuyo kuru kalkıyo çok su içiyo engel olamuyorum siz neler yaptınız