Canım bizde dün aşı olduk akşam ateşi çıktı biraz gece uyanmadı ben uyandırdım aksine ya da acıkknca uyandı
Gündüz hafif huzursuzdu onun yanı sıra şükür ateş yok gayet iyiyiz
Atak olabilir kaka rengi kokusu aynı ferrum demir ilacı kullanıyorsanız huzursuzluk yapıyor ve doktor demişti kaka da siyaha döner
Ben sidefer tercih ettim sevdi ve huzursuz etmedi kaka da aynı kabız yapmadı şükür